czwartek, 25 czerwca 2015

Coś na wstępie.

                    Witam wszystkich na moim pierwszym w życiu blogu. Będę zamieszczać na nim, jak widać w opisie, opowiadania o tematyce yaoi, ale nie tylko. Mam szczerą nadzieję, że ktoś zechce mnie wspierać w pisaniu i będzie to dla mnie wspaniałe przeżycie.
                 
                     To teraz coś o mnie.  Mam na imię Weronika , ale nie lubię pełnej wersji tego imienia, także wszelakie zdrobniałe formy są mile widziane ☺. Jestem człowiekiem żyjącym w wiecznym pośpiechu. Ludzie opisują mnie jako przyjazną osobę czasem zbyt otwartą dla innych. Pochodzę z Północno-zachodniej części Polski i mam 2 koty :).

                     Bardzo lubię wschodnią Azję i moim marzeniem jest spędzić wakacje w Japonii oraz Południowej Korei. Ta właśnie kultura zainspirowała mnie do pisania bloga. Oprócz tego interesuję się mangą i anime oraz słucham k-popu i j-rocka.

                   Myślę, że to by było na tyle. Pierwsza notka jest krótka, wiem, ale ile można pisać o sobie.
                                                                                         Nammi

2 komentarze:

  1. Witam:) Cieszę się Caramel ( Werciu Perciu lub Jełopie), że w końcu postanowiłaś założyć bloga. Życzę ci wytrwałości w pisaniu opowiadań.
    Po za tym, zainteresowanych zapraszam na mojego bloga o podobnej tematyce http://pain-is-my-lover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, póki co wena jest, czas tez więc będzie spoko :)

      Usuń