sobota, 10 października 2015

LBA

Dzień Dobry wszystkim :) Mam dzisiaj parę ogłoszeń (konkretnie 2).
1. Druga część SS nie zostanie opublikowana 11.10, zdziwieni? Nie sądzę.
2. Dzisiaj odpowiem na nominację do LBA. To zaczynam :D

                                                                                                                 

 Do Liebster Blog Award nominowała mnie Victoria z Czytelniczych myśli.


1. Czy lubisz aktywnie spędzać swój wolny czas? 
Myślę, że tak. Mój wolny czas zazwyczaj marnuję na głupoty typu słuchanie muzyki na działce :) Ale bardzo lubię jazdę na rolkach oraz nartach. Kilka razy pokusiłam się nawet o jazdę na snowboardzie.      
2. Ulubiony przedmiot w szkole? 
Obecnie nie mam ulubionego przedmiotu, ale we wczesnym szkolnictwie była to na bank muzyka, która towarzyszy mi od zawsze :)
3. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości? 
To jest na prawdę trudne pytanie, bo sama nie wiem :D. Na świecie jest tyle wspaniałych miejsc. Chociażby Japonia czy Południowa Korea. Kolejnym takim miejscem jest na przykład LA czy NY. Mieszkanie w Helsinkach albo w Paryżu byłoby równie satysfakcjonujące. Myślę, że nawet w polskim Krakowie czy Gdańsku znalazłoby się dla mnie jakieś miłe miejsce do mieszkania. Jednego jestem pewna. Moje wymarzone miejsce zamieszkania na pewno nie jest moim obecnym ;P
4. Masz konto na lubimy czytać?   
Tak posiadam takowe, ale ostatnio nie często z niego korzystam.  
5. Jaki jest twój największy cel życiowy?
Moim życiowym celem jest zostanie światowej sławy kardiochirurgiem.
6. Dlaczego prowadzisz bloga?
Prowadzę bloga aby nauczyć się otwierać do ludzi (tak, pisanie bloga pomaga mi otwierać się na nowe znajomości). Oraz chciałabym przekazać swoją twórczość tym, którzy nie mogą jej mieć na co dzień :P
7. Czy Twoi przyjaciele również prowadzą bloga?
Tak
 8. Masz konto na wattpadzie?
 Nie
 9. Wolisz koty czy psy?
Koty, chociaż są to zdradzieckie bestie, można wykrzesać z nich odrobinę miłości i lojalności. Mimo to nie latam z siekierą za każdym człowiekiem z psem.
10. Jak spędziłaś wakacje?
 Nudno. Nie sądzę żeby ktokolwiek chciał o tym czytać.
11. Lubisz robić zakupy? :D
Uwielbiam. Zwłaszcza jak mój budżet przekracza dychę. Można zaszaleć :P


Teraz moje pytania:
1.Jakie miejsce na świecie chciałbyś/ałabyś zwiedzić od deski do deski.
2.Ulubiony kolor.
3.Czy czytasz książki.
4.Dlaczego czytasz. (jak nie czytasz pomiń)
5.Co cię skłoniło do pisania bloga.
6.O czym marzysz, tak z całego serca.
7.Grasz w jakieś gry komputerowe.
8.Jaką porę roku lubisz najbardziej.
9.Ulubiony zespół/ wokalista. 
10.Przedmioty ścisłe czy humanistyczne.
11.Co jadłeś/aś na śniadanie.

Nominowani: (troszkę mniej niż 11)
Viktoria z Czytelniczych Myśli (nwm czy można oddawać, ale ja tak zrobię)



Nammi



4 komentarze:

  1. Haha, ciekawe odpowiedzi :D Szczególnie rozbawiła mnie odpowiedź na pytanie 9 i 11 :D
    Bardzo ambitny masz cel, podziwiam :)
    Z wielką chęcią odpowiem na Twoje pytania! Dziękuję za nominację ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż Wercia oddawać nie można; ale i tak miło mi, że mnie zanominowalas, chociaż nie odpowiem ;) Fajne odpowiedzi, ale nadal nie rozumiem Twojej fascynacji kotami. To psy są najbardziej lojalne!
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż trudno... Dzięki :) wiesz... Chyba dla Ciebie zrobię wyjątek i zacznę się bawić siekierą w twoim towarzystwie :P
      Nammi

      Usuń