poniedziałek, 25 stycznia 2016

Celebrity book tag

Sieeeeeeemaneczko :) Wreszcie się zebrałam żeby napisać jakąś notkę. Do tego tagu nominowała mnie Victoria z Czytelniczych myśli. Czas zaczynać!!!

Emma Watson- książka z piękną kick-ass'ową bohaterką
Julia z Ulyssesa Mora, wykazała się dużą umiejętnością logicznego myślenia podczas podziemnych wypraw.

Ryan Gosling-książka z najgorętszym męskim bohaterem
Ren z klątwy tygrysa to moje wyimaginowane uosobienie idealnego faceta XD

Brangelina-ulubiona para literacka
Tobias i Tris są dla mnie idealną parą :)

Shailene Woodley-niedawno odkryty autor, którego pokochałeś
Tanaka Strike to autorka mangi o tytule servamp. Jak dla mnie jest super extra i wogóle bardzo podoba mi się jej sposób przekazywania fabuły.

Josh Hutcherson-ulubiona krótka książka
Seria 7 grzechów głównych to seria składająca się z kilku króciutkich książek opowiadających o życiu młodej dziewczyny z 'wielkiego miasta', w dużo mniejszym miasteczku.

Dwayne Johnson- ulubiona gruba książka
Cień wiatru to naprawdę piękna, gruba książka, która urzekła mnie całą sobą :)

Leonardo Dicaprio- książka z najbardziej przykrą śmiercią
Wierna, bardzo smutna dla mnie była śmierć głównej bohaterki, którą bardzo polubiłam. Rzadko zdarza się żebym polubiła jakieś bohaterki, a co dopiero tak znacznie jak Tris

Kristen Steward- najnudniejsza książka
Oksa Pollock składa się z 4 części, po przeczytaniu 3,5 mam szczerze dosyć. Choć początkowo książka zapowiadała się całkiem ciekawie jednak w miarę rozwoju akcji robiło się coraz monotonniej... 

Ian Somerhalder- najbardziej przesłodzona książka
Spojrzenie elfa to fajna książka, ale trochę naciąga rzeczywistość :) jest momentami tak nierealna w swej realności, że chyba więcej pisać nie będę...

Jenifer Lawrence- idealna książka lub seria
Klątwa Tygrysa to książka którą kocham od momentu wydania. Pierwszy tom dostałam na urodziny w 6 klasie podstawówki i się zaczęło. Tygrys rzucił na mnie klątwę i zmuszona byłam przeczytać wszystko :P Każda z 4 części KT jest niesamowita i mimo że seria, to na swój sposób różna od siebie. Czekam już tylko na 5 część (mam nadzieję, że się pojawi, bo będę przeklęta do końca życia :P)

 PS    
Mam szczerą nadzieję, że nikogo nie zanudziłam. Siedziałam nad tym postem około 3 godziny, podglądając jednym okiem wartką akcję ostatniej części zmierzchu :) Dobra to będzie na tyle. Przepraszam zawiedzionych za brak 3cz NŚ, ale mam trochę wolnego więc postaram się to nadrobić. 

PPS    Na śmierć zapomniałam... Dziękuję wszystkim baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo serdecznie za 1000 wejść na bloga. Wiem, że w porównaniu z innymi wypadam dość blado, ale ja jestem uradowana jak nie wiem co :) Dziękuję jeszcze raz <3






Nammi



1 komentarz:

  1. Tobias i Tris oj tak oni są genialni, a przez to, że Tris umiera ich miłość jest sto razy piękniejsza od innych *-*
    Czy przypadkiem "Cień wiatru" to nie jest książka, którą wszyscy się jarają? Ta hiszpańskiego autora? xd
    I cóż... "Spojrzenie elfa" to dla mnie jedna, wielka pomyłka, ale chyba już to wiesz ;)
    Pozdrawiam
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń