wtorek, 1 marca 2016

Info Info

          Na samym wstępie muszę was wszystkich przeprosić za moje fatalne lenistwo :'(


I w sumie to... ten post będzie tylko praktycznie o tym. Mam szczerą nadzieję, że zemsta rzeczy martwych (czyt. laptop) nie zepsuje moich super ambitnych planów na wstawienie 4 części Nowego Świata jeszcze w tym tygodniu i ruszenia w marcu z kopyta. Póki co mogę obiecać, że w wakacje mam zamiar wstawiać notki częściej (O ile mój malutki kochany laptopik wróci z naprawy).  Na razie muszę męczyć się z cudzym sprzętem, więc jeśli miałam kiedyś całą (bądź część ) notki już napisaną teraz tworzę ją od nowa. W sumie to właściwie jest najważniejszy powód potrojonego odstępu między kolejnymi wpisami. 
         Na koniec błagam o wyrozumiałość dla mojej przewlekłej choroby zwanej brakiem weny. I to by było na tyle... 
Do następnego :*

                                                                                    Nammi 

1 komentarz:

  1. Liczę, że już niedługo zawita kolejny rozdział! Już nie mogę się doczekać :) Znam twój ból pisania na innym laptopie. To zawsze jest takie nieswoje :/ I mi osobiście to przeszkadza :) U mnie również marzec ma być przełomowym miesiącem, więc zapraszam również! :)
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń